Kereskedelmi feltételek

ÁLTALÁNOS ADATOK
2. Termék megrendelése
3. Termék megküldése, kártérítés
4. Termék személyes átvétele
5. Szerződéstől való elállás, panaszkezelés feltételei
6. Személyes adatok védelme
7. Sütik
8. Végső rendelkezések
9. Alternatív vitarendezés

 

1. ÁLTALÁNOS ADATOK

Társaság székhelye ( nem kirendeltség ):

www.mardosport.hu
SKI MOUNTAINS s. r. o.
Budimír 7
044 43 Budimír
Email
info@mardosport.hu
Azonosító sz.: 54 016 789
Adószám: SK2121555414

Margin scheme – Second-hand goods

Banki kapcsolat:

EURO IBAN: SK1083300000002502047983 ( EURO account FIO banka a.s. )

BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX

2. TERMÉK MEGRENDELÉSE 

A www.mardosport.hu weboldalon található termékek listája az általánosan kínált termékeink katalógusa.A szállító nem garantálja a termékek azonnali rendelkezésre állását. A termékek elérhetőségét mindig igény szerint igazoljuk vissza.

A megrendeléshez az ügyfél kiválasztja a terméket, megfelelően kitölti a megrendelőlapot és elküldi a megrendelést. Az elküldött rendelés javaslat vásárlási szerződés megkötésére. A megrendelést termékek foglalására is felhasználjuk.

Az ügyfél ellenőrizheti a termékek árait az egyes árucikkeknél. A megrendelés elküldése előtt kiszámítjuk a termékek teljes árát, beleértve a kapcsolódó díjakat, és felkérjük az ügyfelet, hogy azt hagyja jóvá.

Az e-boltunkban található termékleírások a termékvonal általános leírásának szántak. Ezek a leírások hibákat, tévedéseket és/vagy mulasztásokat tartalmazhatnak. Ha a vásárló részletes információkat szeretne egy adott termékről, szükséges kapcsolatba lépni ügyfélszolgálatunkkal a rendelés leadása előtt.

Az új (használatlan) termékek eredeti csomagolás nélkül is eladhatók és szállíthatók.

Megrendelés törlése 
Mind a vásárló, mind a szállító indoklás nélkül lemondhatja a vásárló megrendelését, addig amíg a megrendelést a szállító vissza nem igazolja. Abban az esetben, ha a vásárló a megrendelést annak létrehozását követően mondja le, az eladó fenntartja a jogot az áru megtérítésére a megrendelés elkészítésével és az áru kiszállításával kapcsolatos költségek tekintetében. Beleértve a PayPal vagy STRIPE tranzakciók díjait.

Ha a szállító mondja le a megrendelést, akkor általában megindokolja azt az okot, amely miatt nem lehet megerősíteni a megrendelést.

3. TERMÉK MEGKÜLDÉSE 

A vevőnek postán vagy futárszolgálaton küldendő áruk esetében, szükséges az eladó által a megrendelés kötelező érvényű megerősítése, az adásvételi szerződés tényleges megkötéséhez. 
A kötelező megrendelés-visszaigazolás nem automatikusan generált elektronikus visszaigazolás a megrendelés kézhezvételéről az eladó rendszerében, hanem egy elektronikusan elküldött visszaigazolás, amelyet a "végleges megrendelés-visszaigazolás" jelöléssel jelölünk, vagy az eladó telefonos megrendelés-visszaigazolása, ahol az eladó és az ügyfél megerősíti a megrendelés tartalmát, különös tekintettel az áru típusára, a darabszámra, az áru és a szállítás árára, valamint a szállítás módjára és dátumára. Az adásvételi szerződés a visszaigazoláskor jön létre.
E cikk rendelkezései csak a postai úton történő megrendeléssel kötött ügyletekre vonatkoznak, az áruk személyes átvételére azonban nem vonatkoznak.

Szállítási határidő 
Az elérhetőségtől és a szállító működési képességeitől függően a megrendelt árukat a lehető leghamarabb kézbesítjük postai úton vagy más szállítóval, általában a megrendelés kötelező érvényű visszaigazolásától számított 1-10 munkanapon belül. Szokatlan típusú termékek esetén a szállítási idő általában hosszabb, de az ügyfelet időben tájékoztatjuk a szállítási idő esetleges meghosszabbításáról. 
Az árukat az ügyfél által a megrendelésben megadott címre való leszállítással, leszállítottnak tekintjük.

Szállítás módja 
A megadott címre történő szállítást a szállító biztosítja Magyarország teljes területén. Az áruszállítás költségei a választott szállítási módtól függően változik. A kézbesítés konkrét módját az ügyfél maga választja meg, az aktuális árlistát a www.mardosport.hu weboldalon a "kosár" részben találja, vagy a beszállító telephelyén írásban is igényelhető.

Fizetési mód 
Az ügyfélnek több lehetősége van a termékek vételárának megfizetésére. A termékek teljes egészében kifizethetők személyesen a szállító telephelyén, utánvéttel az termékek értékesítési helyén szerződéses kézbesítési szolgáltatás útján, vagy a vételár átutalásával a beszállító számlájára az átutalás egyedi azonosítója alapján.

A termékeket tartalmazó szállítmány, mindig tartalmaz egy adóigazolást.
Az áruk beszerelése vagy összeszerelése nem része az adásvételi szerződésnek.

Termékek átvétele 
Az ügyfél köteles az árut az átvételnél azonnal megvizsgálni. Ha a termék csomagolásán mechanikai sérülést észlel, az ügyfél köteles a fuvarozó jelenlétében ellenőrizni a termékek állapotát, sérülés esetén pedig nyilvántartást készíteni a szállítmány sérüléséről, és ezt a fuvarozóval visszaigazoltatni.

A szállítólevél aláírásával az ügyfél vállalja, hogy átveszi az árut, és megerősíti, hogy mechanikusan sértetlenül érkezett. A szállítás hibájából eredő későbbi panaszokat ezután nem lehet figyelembe venni, és elutasítjuk.

Ha az ügyfél tévedésből téves szállítást kap, köteles visszaküldeni az árut. Ebben az esetben a szállítási költséget megtérítik, de azon összeg erejéig, amennyit megrendeléskor kifizetett a szállításért.

Kommunikáció az ügyfél és a szállító között
A szállító és a vevő közötti további kommunikáció elsősorban e-mailen keresztül zajlik, kivéve, ha a felek másként állapodnak meg.

Kártérítés, ha az árut nem veszik át
Az eladónak joga van kártérítésre (a Ptk. 420. § és későbbi módosításai szerint), ha a vevő olyan árut rendelt, amelyet nem törölt, ill. nem állt el a szerződéstől, és egyúttal nem vette át az árut a szállítótól, vagy az eladó kérésére személyes átvétel választása esetén nem vette át az árut az átvétel meghatározott határidején belül. Ezzel a vevő megszegte a III. cikkely szerinti kötelezettségét, amely szerint a vevő köteles átvenni a megrendelt árut.

 
Az eladó fenntartja a jogot az át nem vétel végett keletkezett károk kompenzációjára az áruk előkészítésével és a gyűjtőhelyre történő elküldésével kapcsolatos költségek tekintetében. Tartalmazza a PayPal vagy Stripe tranzakciók díjait.

4. TERMÉK SZEMÉLYES ÁTVÉTELE 

Ha az ügyfél az árut az interneten keresztül rendeli meg és személyesen veszi át, akkor a szállító csak megerősíti, hogy az árut a vevő számára fenntartják.

Az árut a megrendelőtől a szállító telephelyén a megrendeléstől számított 24 órán keresztül fenntartják, hacsak másként nem állapodtak meg. Az ügyfélnek joga van megvizsgálni az árukat a szállító telephelyén, mielőtt még megkötné az adásvételi szerződést.

A szállító telephelyén történő személyes átvétel esetén az adásvételi szerződés csak a teljes vételár megfizetése és az áru a vevő általi átvétele után tekinthető megkötöttnek.

5. SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS

A vásárló elállási joga
Az ügyfél jogosult elállni a szerződéstől, ha a szállító nem teljesíti a megbeszélt szállítási feltételeket.

A fogyasztóvédelmi törvény Tt. 102/2014 sz. törvénye és későbbi módosításai alapján a fogyasztó távértékesítési szerződés vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződés esetén (a továbbiakban mint „Törvény“) a 7. és az azt követő §-ok rendelkezései szerint, jogosult elállni az adásvételi szerződéstől, az áru átvételének napjától számított 14 naptári napon belül. A fogyasztó a szerződéstől való elállás bejelentése után, köteles megküldeni vagy személyesen kézbesíteni a szerződés tárgyát, amelytől eláll, minden dokumentációval együtt - pl. az áru eredeti számláját, használati utasítását és egyéb dokumentációját, amelyet az áruval együtt kézbesítettek neki, ezt köteles megtenni legkésőbb az elállástól számított 14 naptári napon belül.

Az előző mondat szerinti elállási jog nem vonatkozik azokra az ügyfelekre, akik az árukat személyesen vásárolták meg közvetlenül a www.mardosport.hu e-shop átadó helyén.

Ha az áruval együtt ajándékot vagy más bónuszt nyújtanak a vevőnek, az eladó és a vevő között az ajándékozási szerződést azzal a feltétellel kötik meg, hogy ha a fogyasztó eláll az adásvételi szerződéstől vagy visszaküldi az áru egy részét, ez csökkenti a megrendelés teljes árát, amely így alacsonyabb, mint az a minimális összeg, amely feljogosítja a fogyasztót bónuszok és ajándékok fogadására, tehát az ilyen ajándékra vonatkozó ajándékozási szerződés elveszíti hatályát, és a vevő köteles az áruval együtt visszaküldeni az eladó által nyújtott ajándékot is.

Az eladó elállási joga 
A eladó csak az áru elküldéséig jogosult elállni a szerződéstől, és csak abban az esetben, ha az áruk nem állnak rendelkezésre, vagy az ár jelentős változása következik be.

Eljárás a szerződéstől való elállás esetén 
Annak a ténynek köszönhetően, hogy elállás esetén a szerződést eleve felmondják, az eladó visszaküldi vagy pótolja a vevőnek, a vevő pedig az eladónak, az összes kapott teljesítést. In the event that the customer cancels the order after it has been created, the seller reserves the right to compensation for the goods in terms of the costs associated with the preparation of the order and the shipment of the goods. Including fees for PayPal or stripe transactions.

A vásárló elállhat a szerződéstől olyan módon, hogy ezt a tényt bejelenti az eladó számára elektronikus úton az info@mardosport.hu e-mail címre vagy írásban az eladó telephelyén. Elálláskor meg kell adni a megrendelés számát, az átutalás egyedi azonosítóját, a vásárlás dátumát, és be kell nyújtani a vásárlás eredeti adóügyi igazolását - számláját.

NYOMTATVÁNY letöltése ITT ( kattintással letöltheti )

Ha az ügyfél már megkapta és átvette az árut, akkor visszaküldi azt a eladó telephelyére, ahol az eladó indokolatlan késedelem nélkül felméri a visszaküldött áruk állapotát.

Ha az árut az eladónak nem az általa elküldött állapotban adják vissza, és az áruk helyreállításához költségek kapcsolódnak, esetleg az árut bármilyen károsodását érte (különösen sérülések, látható kopást), az eladó fenntartja a jogot, hogy értékelje az árut és benyújtja a javaslatát az áruk visszatérési értékének csökkentése, az áruk eredeti állapotának visszaállítása céljából.

A vételárat vagy annak egy részét a lehető leghamarabb, de legkésőbb az áru visszaküldését követő 14 napon belül kifizetjük a vásárló számára. Az eladó ellenőrzi és teszteli a visszaküldött árut.

Az ÁRUKAT CSERÉRE / VISSZAKÜLDÉSRE / PANASZOLÁSRA kérjük, FUTÁRRAL KÜLDJE VISSZA.
Postán maradóként küldött csomagokat nem vesszük át!

A visszaküldés költségeit az ügyfél fizeti, beleértve a PayPal vagy a Stripe tranzakciós díjait is.

Az áru értéke úgy fizetendő vissza a fogyasztó számára, amilyen módon a fogyasztó azt befizette, illetve más módom, amennyiben ebben mindkét fél megegyezett.

A kézbesítés cím, amely vonatkozik áruk cseréjére, visszaküldésre vagy panaszára:

www.mardosport.hu , Budimír 7, 04443 Budimír, Slovakia

Feltétlenül csatolja a csomaghoz az elállási nyomtatványt, az eredeti dokumentumot a számlaszámmal, amelyre a visszatérítést kéri.

A csomagok csomagolásának meg kell felelnie a következő feltételeknek:

1. A javításra vagy cserére küldendő árukat az eredeti csomagolásban, töltőanyag felhasználásával kell küldeni.
2. Minden elemet, még ha nehezen is csomagolható, erősen be kell csomagolni.
3. A kartondobozokat mindkét oldalon ragasztószalaggal le kell zárni. Ha lehetséges, ragasztószalag használata.
4. A fuvarlevelet vagy a törékeny árut, utánvétet vagy egyéb speciális jelölést jelző címkéket tartalmazó borítékot a csomag legnagyobb felületére kell felragasztani.
5. Az árucsomagot úgy kell becsomagolni, hogy a csomagban lévő egyes áruk ne mozduljanak el.
6. A doboz aljára párnázóanyag réteget kell helyezni, hogy az áru szállítás közben megóvható legyen.
7. A fennmaradó réseket ki kell tölteni, és a tetejére egy másik réteg párnázó anyagot kell helyezni.
8. A felületen nem lehetnek egyenetlenségek vagy kiálló részek.
9. Az áru hosszú vagy éles vagy hegyes részei nem nyúlhatnak ki a csomagokból.
10. A dobozban lévő hely optimális kihasználása (azaz az áru és a doboz fala közötti szabad tér kitöltése), valamint az áru védelmének biztosítása érdekében minőségi, méretnek megfelelő csomagolóanyag használata szükséges.
11. A nehezen csomagolható, különleges alakú árukat a zsugorfólián kívül más csomagolóanyaggal is védeni kell.

Más módon csomagolt árut nem fogadunk el.


GARANCIA, PANASZTÉTEL FELTÉTELEI, PANASZKEZELÉSI ÚTMUTATÓ 

5.1 Az áruk hibáinak felelősségét a Polgári Törvénykönyv 622. és 623. §-ának rendelkezései szabályozzák. Az eladó a fogyasztói panaszokat a Szlovák Köztársaság jogszabályainak, különös tekintettel a Szlovák Köztársaság hatályos Polgári Törvénykönyvének Tt. 250/2007. sz. törvényével a és az érvényes jogszabályokkal összhangban kezeli.

5.2 A polgári jogi viszonyok alapján vásárolt összes termék esetében a jótállási idő összhangban van a Szlovák Köztársaság jogszabályaival, kivéve, ha a Szlovák Köztársaság jogszabályai rövidebb időszakot írnak elő bizonyos típusú áruk esetében. A jótállási időszak azon a napon kezdődik, amikor az árut a vevő átveszi.

5.3 A jótállási idő azokra a fogyóeszközökre is vonatkozik, amelyek élettartamát vagy felhasználhatóságát egyébként törvény vagy szabályozás korlátozza.

5.4 A garancia nem terjed ki a normál kopásra, a vevő vagy harmadik fél általi tevékenységre az áru vevő általi átvételét követően, szakszerűtlen és gondatlan kezelésre, túlzott terhelésre, mechanikai sérülésre vagy kopásra, az áru használati vagy rendeltetésellenes használatával kapcsolatosan okozott hibákra és károkra, a használati, karbantartási vagy tárolási szabályok be nem tartása, természeti katasztrófák, szakszerűtlen vagy helytelen összeszerelés vagy telepítés miatt, az áruk (sílécek, síbakancsok, kötések) rendszeres karbantartásának és szervizellenőrzésének (ha a használati útmutató szerint előírják) elmulasztása miatt.

5.5 A vevő számára a garanciája akkor is megszűnik, ha az árucikk leplombált részeit a vevő megbontja, vagy ha a vevő maga avatkozik be az árukba.

5.6 A vevő panaszt nyújthat be:
- Személyesen a következő címen: www.mardosport.hu , Budimír 7, 04443 Budimír, Slovakia az áruk és a vásárlás igazolásának bemutatásával
- az áruk további dokumentumokkal (különösen a vásárlás igazolásával) a következő címre történő elküldésével www.mardosport.hu , Budimír 7, 04443 Budimír, Slovakia, futárral és nem utánvétellel! Az áruhoz csatolni kell a vásárlási igazolás (számla) másolatát, és javasoljuk a kitöltött
Reklamációs formanyomtatvány csatolását.

Az ÁRUKAT CSERÉRE / VISSZAKÜLDÉSRE / PANASZOLÁSRA kérjük, FUTÁRRAL KÜLDJE VISSZA.
Postán maradóként küldött csomagokat nem vesszük át!

5.7 A vevő a panaszolt áruhoz csatolja az áru vásárlási igazolásának olvasható eredetijét vagy másolatát, és részletesen ismerteti a hibát, valamint azt, ahogyan a hiba külsőleg nyilvánul meg. Az árukat tiszta állapotban, az áruhoz mellékelt tartozékokkal együtt kell visszaküldeni.

5.8 Az eladó a panasz benyújtásakor visszaigazolást küld a fogyasztónak. Ha a panasztétel távolsági kommunikáció útján történik, az eladónak a panaszról legkésőbb a panasz kezeléséről szóló dokumentummal együtt, vissza kell igazolnia a fogyasztót. Az igazolást a panaszlevél átvételéről nem kell megerősíteni, ha a fogyasztónak lehetősége van a panasz más módon történő igazolására. Az áru bemutatása nélkül nem lehet elbírálni a panaszt.

5.9 Kijavítható hiba esetén a vevőnek joga van ingyenes, időbeni és megfelelő kijavításra. Az eladó köteles a hibát indokolatlan késedelem nélkül eltávolítani. A hiba kiküszöbölése helyett a vevő kérheti a termék cseréjét, vagy ha a hiba csak a termék egy részére vonatkozik, akkor az alkatrész cseréjét, ha az eladónak tekintettel az áruk árára vagy a hiba súlyossága végett nem merül fel aránytalan költség. A hiba megszüntetése helyett az eladó mindig cserélheti a hibás terméket egy tökéletesre, ha ez nem okoz komoly nehézségeket a vevő számára. Olyan hiba esetén, amelyet nem lehet orvosolni, és amely megakadályozza a termék hibátlan termékként történő megfelelő használatát, a vevőnek joga van kicserélni a terméket, vagy elállhat a szerződéstől. Ugyanezek a jogok a vevőre is vonatkoznak, ha a hibát ugyan megszűntetik, de később a javítás után újra megismétlődik, vagy a vevő nem tudja megfelelően használni az árut nagyobb számú hiba miatt. Egyéb helyrehozhatatlan hibák esetén a vevő ésszerű kedvezményre jogosult a termék árából.

5.10 Az eladó a panasz kezeléséről a fogyasztóvédelmi törvénynek és a jogszabályoknak megfelelően legkésőbb a panasz keltétől számított 30 napon belül kiállítja az iratot. A Vevő tudomásul veszi és elfogadja, hogy a panasz igazolása és a panasz kezelése e-mailben is eljuttatható a Vevőhöz a Vevő által megadott elérhetőségeken. A panasztételi eljárás befejezése után, valamint a vevő e-mailben, sms-ben vagy más alkalmas módon elküldött kérelme alapján a vevő köteles 15 napon belül átvenni az igényelt árut az eladótól, ha a panaszt javítással, árengedménnyel, árucserével (új áru) rendezték, illetve a panasz elutasításával.

5.11 Ha a vevő a panasz kezelését követő 30 napon belül, vagy az áru ismételt kézbesítésének napjától számított 30 napon belül nem veszi át az árut, vagy ugyanabban az időszakban nem veszi át az eladó általi panaszkezelési eljárás befejezéséről szóló felhívás elküldésétől a vevő által megadott elérhetőségre, az eladó jogosult a vevőtől törvényesen követelni az eladó által fizetett szokásos bérleti díjnak megfelelő teljesítést, a tárolásra szolgáló hely, idő és terület szerint a vevő által nem átvett áruk után.

PANASZKEZELÉSI ELJÁRÁS NYOMTATVÁNY letöltésre ITT ( kattintással letöltheti )

 

6. SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME 

6.1 Ez a személyes adatok védelméről szóló nyilatkozat csak a SKI MOUNTAINS s. r. o. társaság www.mardosport.hu internetes áruházára vonatkozik, amely e nyilatkozat alkalmazásában a személyes adat kezelője (a továbbiakban: "adatkezelő") is.

6.2 A személyes adatok tárgya a www.mardosport.hu online áruház felhasználója, aki kitöltötte és elküldte a megrendelést ebben az online áruházban, vagy adásvételi szerződést kötött az adatkezelővel.

6.3 A személyes adatok tárolásakor az adatkezelő betartja a személyes adatok védelméről szóló Tt. 18/2018. sz. törvényt és a kapcsolódó normákat, amelyek különösen az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 sz. 2016. április 27.-éről az egyének személyes adatainak feldolgozása vonatkozásában történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet -General Data Protection Regulation - GDPR).

6.4 Az adminisztrátor összegyűjti az alábbiakban meghatározott néhány személyes adatot, amelyek elsősorban az www.mardosport.hu internetes áruház üzemeltetéséből eredő megrendelésekből és adásvételi szerződésekből eredő jogok és kötelezettségek teljesítéséhez vagy szolgáltatások, beszerzési folyamat stb. fejlesztéséhez, és ezen online áruház kezelhetőségének javításához, egyszerűsítéshez szükségesek.

6.5 Az adatkezelő a személyes adatokat elektronikus formában, automatizált módon vagy nyomtatott formában, nem automatizált módon dolgozza fel.

6.6 Az adminisztrátor nem gyűjt semmilyen érzékeny vagy különleges személyes adatot a vagyontól és vagyoni viszonyokról, nemzeti, faji vagy etnikai származásról, politikai hovatartozásról, politikai pártokban való tagságról, vallásról, egészségről, szexuális irányultságról stb.

6.7 Az alany személyes adatait az adatkezelő a megrendelésekből és adásvételi szerződésekből eredő jogok és kötelezettségek gyakorlásához szükséges módon dolgozza fel, míg a vásárló vagy a másik szerződő fél a személyes adatok érintettje. Ez az 2016. április 27-i 2016/679 sz. európai parlamenti és tanácsi rendelet 6.1.B) és 6.1.c) pontja Az egyének személyes adatainak feldolgozása vonatkozásában történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46 / EK irányelv (GDPR) hatályon kívül helyezéséről, amelyek lehetővé teszik az adatkezelő által a szerződés teljesítését és a szolgáltatások igénybevételét az érintett által az OPT-OUT típus hozzájárulásával, vagy a személyes adatok marketing célú feldolgozásához adott külön hozzájárulással, amelyet a www.mardosport.hu online áruház rendelési űrlapján adnak meg.

Azáltal, hogy külön hozzájárulást adott a személyes adatok marketing célú feldolgozásához és tájékoztatást kapott a törvényes feldolgozásról, az érintett kijelenti, hogy tisztában van jogaival, különösen:

  • Azzal a joggal, hogy hozzáférést kérjen a személyes adatokhoz az adatkezelőtől,
  • Azzal a joggal, hogy pontatlanság vagy helytelenség esetén kérheti személyes adatainak helyesbítését,
  • Azzal a joggal, hogy jogosultak a személyes adatok törlésének vagy feldolgozásuk korlátozásának követelésére,
  • Azzal a joggal, hogy tiltakozhat a személyes adatok kezelése ellen,
  • Személyes adatok továbbításának jogával,
  • A megadott hozzájárulás bármikor visszavonására kerülő joggal, a visszavonása előtt adott hozzájáruláson alapuló adatkezelés jogszerűségének sérelme nélkül,
  • A személyes adatok feldolgozási folyamata elleni panasz benyújtásának jogával az adatkezelőnél a felügyeleti hatósághoz, amely a Személyes adatok védelmével foglalkozó hatóság.

6.8 Az adatkezelő jogosult megváltoztatni adatvédelmi irányelveit, hogy tükrözze a személyes adatok védelmével kapcsolatos jelenlegi megközelítését. Ilyen változás esetén az alany értesítést kap, pl. a www.mardosport.hu internetes bolt üzleti feltételeiben való közzétételével.

6.9 Az adatkezelő minden személyes adatot önkéntes alapon gyűjt az érintettektől, kivéve azokat az adatokat, amelyek szükségesek az adó- és számviteli nyilvántartásoknak az adatkezelő által a hatóságokhoz történő dokumentálásához vagy a kötelezettségek teljesítéséhez.

6.10 A személyes adatok érintettje kérheti a személyes adatok törlését, megváltoztatását vagy helyesbítését, vagy az adatkezelő által a személyes adatok marketing célú feldolgozásához való hozzájárulás visszavonását e-mailben az info@mardosport.hu címen.

6.11 Az adatkezelő csak jogi okokból gyűjt adatokat, a vásárlóval és a személyes adatok alanyával kötött megrendelésekből és adásvételi szerződésekből eredő jogok és kötelezettségek megvalósításához szükséges adatokat a www.mardosport.hu internetes áruházban. Ezek a következő adatok szükségesek az üzleti kapcsolatok és a jogi nyilvántartások megvalósításához:

  • Kereszt és vezetéknév (társaságok esetében a kereskedelmi név, azonosító szám és adószám),
  • Lakcím / számlázási cím,
  • Szállítási cím,
  • E-mail cím,
  • Telefonszám.

Más adatokat a törvényes adatokon kívül az adatkezelő nem gyűjt. Azokban az esetekben, amikor az ilyen adatokat az adminisztrátor gyűjtené, ez a személyes adatok érintettjének hozzájárulása alapján történik (pl. a személyes adatok marketing célú feldolgozásához adott külön hozzájárulással, amelyet a www.mardosport.hu online áruház rendelési űrlapján adtak meg).

6.12 Az Adatkezelő vállalja, hogy az előző bekezdésben leírt rábízott személyes adatokat nem adja át harmadik félnek (az adatkezelő szerződéses feldolgozóinak kivételével) még a www.mardosport.hu online áruházhoz nem kapcsolódó kereskedelmi ajánlattal kapcsolatosan sem, az érintett személy személyes beleegyezése nélkül. Az adatkezelő vállalja továbbá, hogy a személyes adatokat az érintett kérésére és indokolás nélkül törli az adatbázisból, kivéve azokat, amelyek az ügyfél adóügyi jogszabályok szerinti azonosításának kötelezettségéhez kapcsolódnak, valamint azokat, amelyek a törlés időpontjában, az adatkezelő biztonságos biztonsági mentési adatbázisain találhatóak.

7. SÜTIK 

A vevő hozzájárul a sütik számítógépén történő tárolásához. Amennyiben lehetőség van a weboldalon történő vásárlásra és az eladó adásvételi szerződés szerinti kötelezettségeinek teljesítésére, az ún. sütik elmentése nélkül a vevő számítógépén, a vevő bármikor visszavonhatja az előző mondat szerinti beleegyezését.

8. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK 

Ezen kereskedelmi feltételek az eladó és a vevő között megkötött összes adásvételi szerződésre érvényesek.

A szállító fenntartja a jogot a kereskedelmi feltételek megváltoztatására. A megváltozott feltételeket megfelelő módon bejelenti a www.mardosport.hu weboldalon, valamint telephelyein, legalább egy hónappal az új kereskedelmi feltételek életbe lépése előtt.

Ezek a feltételek a SKI MOUNTAINS s. r. o által üzemeltetett www.mardosport.hu online áruház vásárlásaira vonatkoznak.

Tovább:

8.1 Az Eladó jogosult a kölcsönös dokumentáció és a szerződés elektronikus formában történő megőrzésére és archiválására, a vonatkozó Általános Szerződési Feltételekkel együtt 5 évig. Az archivált szerződés nem elérhető a Vevő számára. A szerződés megkötésére szlovák nyelvet kínálnak. A vevő jogosult a szerződés lényeges elemeinek elektronikus formában történő reprodukálására a jogszabályi előírásoknak megfelelően.

8.2 A vevőnek címzett elektronikus üzenetek kézbesítéséhez, ha az eladó nem kap hibaüzenetet az üzenet (e-mail vagy SMS üzenet) kézbesítésének meghiúsulásáról a megadott e-mail címre, ill. a vevő telefonszámára (mobiltelefon), ez az üzenet (e-mail vagy sms üzenet) az elküldést követő másnap kézbesítettnek tekintendő. Az eladónak címzett elektronikus üzenetek (e-mail) kézbesítéséhez, ha a vevő nem kap hibaüzenetet az üzenet (e-mail vagy sms üzenet) kézbesítésének lehetetlenségéről a megadott e-mail címre, ill. az eladó (mobil) telefonszámára, ez az üzenet (e-mail vagy sms) az elküldés után másnap kézbesítettnek tekintendő. A levél akkor is kézbesítettnek tekinthető, ha a címzett nem hajlandó átvenni, vagy akkor is, ha a címzett saját hibájából vagy mulasztásából nem veszi át. Ilyen esetben a postán történő tárolási idő lejárta után kézbesítettnek tekinthető a feladó által meghatározott időtartam letelte után és a küldemény a feladóhoz való visszaérkezése után, amelyről a feladónak bizonyítékkal kell rendelkezni. A kézbesítő - futárszolgálat (Szlovák posta, UPS) útján kézbesített értesítéseket akkor tekintjük kézbesítettnek, amikor azokat a szerződő fél kézhez kapta. Futárszolgálat általi sikertelen kézbesítés esetén a kézbesítés első pillanatát követő harmadik napot kell a kézbesítés pillanatának tekinteni, míg a kézbesítési kísérlet végrehajtását a kézbesítő - futárszolgálat nyilatkozata bizonyítja. Az eladó kizárólagos joga eldönteni, hogy milyen formában és milyen esetekben kommunikál ebben a formában a vevővel (sms, e-mail vagy más megfelelő módon).

8.3 Ha bebizonyosodik, hogy az ÁSZF vagy a szerződés bármelyik rendelkezése érvénytelen vagy hatálytalan, az ilyen érvénytelenség vagy hatálytalanság nem eredményezi a szerződés /ÁSZF/ egyéb rendelkezéseinek érvénytelenségét vagy hatálytalanságát. Ilyen esetben a felek vállalják, hogy az érvénytelen vagy hatálytalan rendelkezéseket azonnal helyettesítik egy új rendelkezéssel annak érdekében, hogy a vonatkozó érvénytelen vagy hatálytalan rendelkezés elfogadásakor, ill. a szerződés megkötésekor meghatározott cél megmaradjon.

8.4 A SOI Kassai Régió Felügyelősége, Vrátna 3, 043 79 Kassa 1jogosult az eladó tevékenységének felügyeletére. Az irányadó jog a Szlovák Köztársaság joga. Az ÁSZF-ből, a szerződésből eredő vagy az azokhoz kapcsolódó minden vitát, beleértve az áruk szállítását is, kizárólag a Szlovák Köztársaság bíróságai fogják megvizsgálni és eldönteni.

8.5 Az ÁSZF az eladó weboldalán való közzététel napjától érvényes és kötelező érvényű, és megtekinthető a vevő székhelyén. Az eladó fenntartja a jogot, hogy saját belátása szerint törölje, megváltoztassa, módosítsa vagy újakkal helyettesítse azokat, azzal, hogy a megkötött szerződésekre az adásvételi szerződés megkötésekor érvényes ÁSZF vonatkozik. A vásárló a regisztrációval, valamint a megrendelés elküldésével és a www.mardosport.hu webhelyen az ÁSZF szövegével kapcsolatos beleegyezésre történő kattintással a megrendelés befejezésekor megerősíti, hogy elolvasta és elfogadja az ÁSZF-t, és a panasztételi eljárást (5. cikkely), és a szerződéses kapcsolat részének tekinti őket.

9. ALTERNATÍV VITAMEGOLDÁS

Ha a fogyasztó nem elégedett azzal, ahogy az eladó kezelte a panaszát, vagy úgy véli, hogy az eladó megsértette jogait, lehetősége van az eladóhoz fordulni jogorvoslatért. Ha az eladó a feladás napjától számított 30 napon belül nem válaszol erre a megkeresésre, vagy negatív módon válaszol, a fogyasztó az alternatív vitarendezés megindítására vonatkozó javaslattal fordulhat az illetékes szervhez.

A jogalany megvizsgálja a javaslatot, hogy meg tudja-e indítani az alternatív vitarendezést, vagy elutasítja-e a javaslatot az alternatív vitarendezési szabályokban meghatározott okok miatt. A szervezet tájékoztatja a fogyasztót az elutasításról.

Az alternatív vitarendezés megkezdése után a szervezet felveszi a kapcsolatot a vita mindkét felével, és kompromisszumok keresésével igyekszik megoldani a köztük fennálló vitát az érintett személyek jogainak tiszteletben tartása érdekében. Az alternatív vitarendezés esetében a jogalany a vitában részt vevő felekhez fordul, különösen elektronikus úton vagy telefonon, a vita mielőbbi megoldása érdekében; az alanynak 90 napon belül meg kell oldania a vitát (összetett esetekben a határidő meghosszabbítása lehetséges).

Az alternatív vitarendezés célja kompromisszumos megoldás megtalálása a vitában részt vevő felek számára, és ez által segítséget nyújtani magánjogi megállapodás megkötésében..

Ha azonban a vitában részt vevő felek nem értenek egyet, de a fogyasztó jogainak megsértése nyilvánvaló, a testület indokolással ellátott véleményt készít a fogyasztó számára, amelyben ismerteti jogait, és amely alapul szolgálhat a bírósági eljárások kidolgozásához.

A fogyasztó alternatív vitarendezést kérhet:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
A Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériumának honlapján megtalálható az alternatív vitarendezési szervek listája is – 
www.mhsr.sk